Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2010-02-25

Semlor

Nu har det varit semeldag och allt, tyvärr har jag inga semlor kvar som jag fyllde frysen med, nu blir det vår godis hemma hos mig, macarons, småkakor och annat gottis som passar in på våren.
Men om ni fortfarande är sugna på att baka semlor så finns det recept Här.


Loulas Kök - http://loulaskok.se - 2010-02-27 @ 09:53:50

Ja verkligen nu börjar man bli sugen på annat. Själv har jag aldrig smakat macarons, så det borde vara på tiden att jag ger mig på dessa läckerheter. Hittade hit via bloglovin, fin sida du har. Gillar layouten!



hälsn. Loula

Agnes - http://djurförsäkring.net - 2011-07-12 @ 13:55:55

Hej! Jag har själv tänkt att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.