Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2010-04-11

Nytt Nytt

Snart börjar jag blogga på en ny adress som ni absolut måste
hålla koll på, det är precis samma + lite mer!
Vill ni titta in på några testinlägg så spana in
Hör av mig lite mer snart igen! Håll koll ;)


Pia - 2010-04-14 @ 16:38:27

Vilken trevlig blogg du har.Det är så att jag har sett en frukttårta på din blogg där tårtan är dekorerad med rullar i choklad och nu undrar jag om du har lust att förklara hur man gör dessa chokladrullar? Hälsn. Pia

Jen - http://littledessert.blogg.se/ - 2010-04-15 @ 14:10:46

Absolut, det var en bra ide till ett nytt inlägg!

Det är faktiskt några som har hört av sig och undrat hur man gör choklad dekorationer så det måste jag fixa till er!



Håll utkik :)

Pia - 2010-04-15 @ 17:21:01

Så bussigt av dej, igår testade jag att göra dina chokladblad som blev riktigt bra så tack för tipset Jen....Hälsn. Pia

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.