Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-05-31

Mors dag

Cheescake tårta, recept från min vän Natalie!





Du behöver:
200g digistive kex
400g philadelphia
3 äggvitor & 3 äggulor
3dl grädde
2dl socker

Krossa digistiven och lägg i botten av en form.
Vispa grädden, vispa sedan äggvitorna hårt.
Blanda de övriga ingredierserna till en smet. Vänd ned både äggvitorna och gräden försiktigt i smeten.
Häll smeten i formen och ställ i fryn några timmar innan den serveras.


Danielle - http://heavenlycupcake.blogspot.com - 2009-05-31 @ 22:40:36

Cheesecake är så gott!

Sandra drömkaka - http://dromkaka.blogg.se/ - 2009-06-06 @ 19:08:12

Mmm så gott, älskar cheesecake! Blev genast sugen, tur jag har bakat idag så jag har en massa smarriga cupcakes i närheten ;)

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.