Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-02-25

Choklad med smak av julen



Du behöver:
200g Choklad
1dl grädde
1tsk Kanel
1 tsk Kardemumma

  • Koka upp grädden häll i chokladen och blanda tills de smält.
  • Blanda i kryddorna.
  • Fyll en Fyrkantig form klädd i bakplåtspapper med smeten och ställ i kylen.
  • Ta ur den stelnade chokladen och skär i fyrkantiga bitar.
  • Bitarna kommer bli krämiga så dom kan behöva doppas i choklad.


Karin/Rosa maränger - http://rosamaranger.blogg.se/ - 2009-02-27 @ 14:40:16

Mums! Ser goda ut. Man kan aldrig få för mkt av choklad.

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.