Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-12-17

Nytt?

Vad sägs om att utöka bloggen med nya kategorier?
Och lite mer bloggande + mat och dryck?

  
 

Tyck till!



Lisa - 2009-12-17 @ 22:03:09

Jag tycker att du kan ta bort kategorin för Japansk Mat, även om det var ett tappert sushiförsök tror jag att du behöver lära dig lite mer om det först. Annars tycker jag att in blogg är jättesöt!

Isa. - 2009-12-18 @ 10:47:57

Jag måste nog hålla med Lisa. Annars tycker jag din blogg är jättebra och det skulle vara roligt med fler kategorier!

Monica - 2009-12-18 @ 19:18:55

jag håller med ovanstående!

Kickan - http://allwithinmyhands.blogg.se/ - 2009-12-18 @ 22:13:43

Håller nog med de andra men tycker att det låter spännande med verktyg och tillbehör.

Ha en trevlig helg !

Camilla - http://coolingeniglasbyxor.blogg.se/ - 2010-01-09 @ 13:30:42

HURRA!! säger jag bara, äntligen en bagare/konditor blogg har försökt hitta en rätt länge XD Vill själv bli konditor hehe

Och den där porslinburken på baka & fika, jag har en exakt likadan XD

Det var det, ska kolla igenom din blogg nu ^^

ingendukänner - 2010-02-27 @ 11:13:44

Jag vill bara tipsa dig om en blogg jag tror du kan inspereras av



www.blixman.blogg.se PS. jag känner inte henne eller dig, skulle bara hjälpa till. :D herrå!!!

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.