Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-12-23

Pepparkakshus

Hade lite brottom med att göra pepparkakshuset innan jag åkte hem till föräldrarna över jul, sen hade jag inget florsocker kvar så det blev dom det blev. Men ett papparkakshus ser det ut som ändå.





S - 2009-12-23 @ 11:49:00

Inte gjord från grunden, utan färdiga "byggdelar"?

Sött med det rosa iaf

Emilies Skafferi - http://emiliesskafferi.blogg.se/ - 2009-12-23 @ 22:54:06

Det ser ju ut som att det blev ett sött litet hus i alla fall! God jul på dig!

Jen - http://littledessert.blogg.se/ - 2009-12-23 @ 23:11:05

Svar: Yes delarna är köpta, jag fuskade till det lite i år eftersom det blev lite stressigt men snyggare blir det nog nästa år :)

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.