Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2010-02-12

Till min älskade

Nu är det inte många dagar kvar till alla hjärtans dag och jag vill ge er ett litet tips för en enkel liten överraskning till din älskade, en lite cupcake med vanlig frosting och en naturell muffins, chokladbokstäver som finns att köpa i de flesta livsmedelsbutiker. Skriv en liten söt hälsning till din älskade,

det kommer att tyckas om!





Receptet på muffinsen hittar du Här. Recept på frostingen hittar du Här.
Chokladbokstäverna finns att köpa i vanliga livsmedelsbutiker och ska
finnas bland de övriga bakgrejerna.



camilla - 2010-02-15 @ 13:12:31

Vad fint!:::::

Helena - http://www.klarafardiga.blogspot.com - 2010-02-16 @ 22:27:43

Mmm... vad gott! Idag har jag provat ditt recept på semlor, supersmarrigt! Gjorde minisemlor så nu har jag nog runt 20 st att plocka fram ur frysen vid behov och dekorera :)

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.