Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-12-13

Lollipops



Mördeg: Blanda 200g smör, 2dl socker, 3dl mjöl & 1msk kakao. Rulla Bollar.
Grädda i ca 15min i 175grader och låt sedan kakorna svalna i ca 1 timme.
Smält vit choklad och blanda i 1 droppe karamellfärg. Doppa klubborna.

Tips, gör ett hål i kakan innan du ställer in kakorna i ugnen med en klubbpinne.
Om du gör hål till pinnen efteråt kan kakan spricka.



Anonym - 2009-12-14 @ 11:54:30

WOW! hoppas att få smaka någon gång!

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.