Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2009-02-10

PrinsessCake

 

Ingredienser

2 ägg
1 dl strösocker
50 g smör
2 1/2 msk ströbröd
1 tsk bakpulver

- Värm ugnen till 200°. Ställ muffinsformar på en plåt.

- Vispa ägg och socker vitt. Smält smöret. Vänd ner smör och ströbrödet blandat med bakpulver.

- Fyll formarna till 2/3 och grädda ca 12 minuter. Garnera med cocktailbär och sikta florsocker över.



Glasyr
ca 2dl florsocker
Några droppar kallt vatten

Figurer - Finns att köpa i livsmedels butiker


maja - http://majasvovve.blogg.se/ - 2009-02-11 @ 08:44:58

åå ny design! fin!

Karin/Rosa maränger - http://rosamaranger.blogg.se/ - 2009-02-11 @ 13:33:52

Vilka fina och så söta små dekorationer.

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.