Jag har bytt adress till www.LittleDessert.se

Du blir omdirigerad dit om 5 sekunder.

RSS bloglovin
2008-12-27

Till Barnkalaset



Några små vanliga muffins med lite färgad glasyr på.
Figurer finns att köpa på tex Ica eller annan mataffär. (Gjorda av socker).
Själv serverade jag sådana på mitt 18års kalas. Fungerar till allt.

Dom blir ju bara för sööta :)


natta - http://natalies.se - 2008-12-29 @ 14:16:23

dunder söta!!!

SandraMattiasson - 2009-12-25 @ 21:50:54

Hittade precis din blogg & har suttit och tittat runt lite, ser sjukt kul ut ! :) vet inte om jag har missat beskrivningen, men hur gör du chokladskorna ? :O är sjukt intresserad, själv är jag 17 år, går 2:a året på livsmedelslinjen med inriktning bageri/konditori :D går även en choklad & konfektyr kurs :D sjukt roligt ! :)

jen - http://littledessert.blogg.se/ - 2009-12-25 @ 23:34:06

Svar till Sandra:

Hej! Va roligt att du har hittat hit, jag hoppas du tittar in fler gånger för att hämta lite inspiration till din egna bakning :) Jag tror inte jag har lagt upp något om hur jag gör skorna, men det måste jag nog fixa!

Ha en fortsatt bra dag och gott nytt år!

Kommentera inlägget







Bagare/konditor

Bor
Stockholm
Ålder
20
Om mig
Jag heter Jennifer och är 19 år och bor i Stockholm. Att baka är ett av mina största intressen. På min blogg visar jag upp vad jag gör på min fritid. Tårtor och Cupcakes är mina absoluta favoriter.